Om je beter van dienst te zijn maakt Drukvergelijker.nl gebruik van cookies. Verberg deze melding

Onlineprinters - Profiel

Bedrijfsprofiel


Wij, Onlineprinters GmbH, produceren in ons eigen bedrijf drukwerk in hoogwaardige offset- en briljante digitale drukkwaliteit. Meer dan 350 medewerkers houden zich in de Duitse vestiging in Neustadt a.d. Aisch dagelijks bezig met uw orders en geven deze stipt door aan onze productie, die ondertussen een oppervlak van ca. 40.000 vierkante meter in beslag neemt.

Plaats hier een reactie

Reacties

  1. Reactie van Jopie Denissen woensdag 10 december 2014 at 13:15:40 Herhaalbestelling vraagt ineens andere aan lever voorwaarden. En dat moet je zelf maar gelezen hebben op de website. Of ik de tijd heb om al hun veranderingen bij te houden. Komen ze met verkeerde aanlever mail. Waarin verwarrende info staat dat mijn afloop niet zou kloppen. Ik ga alles controleren. Geen tijd voor maar moet even. En afloop klopt gewoon. Verwarring! Ik lever de bestanden opnieuw aan. Nu voorzijde en achterzijde apart. En zie tijdens de upload een fout. Per direct zend ik een mail dat er wat fout gaat en dat het gestopt moet worden. Dit is niet mogelijk. Bestelling kan zo de prullenbak in. Geen medewerking. Eerst een engels sprekende klantenservice. Dan slecht nederlands. En eigen schuld. Zij kunnen je order wel laten vervallen omdat ze hun aanlevering gewijzigd hebben. Maar de klant kan dat niet. Ook niet binnen een paar minuten. Mogelijkheden zijn beperkt. De service 0
  2. Reactie van Andor dinsdag 4 november 2014 at 11:30:04 Lange tijd gebruikt, maar ermee opgehouden omdat ze pertinent weigeren internationaal te leveren. Wat nogal gek is: de drukkerij staat in Duitsland, maar tenzij je een Duits factuuradres en Duitse betaalmethode hebt versturen ze alleen naar Nederland. Er valt ook niet op een normale manier met ze over te communiceren, ze blijven volhouden dat het versturen van drukwerk over de grens niet mag van de EU ivm de BTW (wat echt to-ta-le onzin is).

    Inmiddels noodgedwongen een aantal andere drukkers in verschillende landen geprobeerd, en het valt mij op dat de kwaliteit veel hoger is dan ik gewend was bij Online Printers. Eigenlijk dus wel blij. Voor bestellingen in Duitsland gebruik ik bijvoorbeeld het Nederlandse drukwerkdeal.nl, die versturen wel gewoon naar Duitsland.

    Het voordeel van Online Printer kon zijn dat ze in heel Europa leveren tegen goede verzendkosten, maar om ??n of andere reden willen ze dat niet. Gemiste kans, raar bedrijf.
  3. Reactie van Edwin Hutten vrijdag 25 januari 2013 at 11:28:04 Ik heb een aanvraag voor 6 verschillende flyers die allemaal 2500x 4/4 op 135 grams papier HV gesatineerd gedrukt moeten worden, tevens hoort hier een A4 drieluik bij die ook 2500x 4/4 op 170 grams gedrukt moet worden.
    Graag ontvang ik hiervoor uw prijs en de zekerheid dat wanneer ik vandaag bestel (bestanden heb ik allemaal al klaar)dat ik het vrijdag 1 februari in huis heb. (mag absoluut niet later!!)

    met vriendelijke groet,

    Edwin
  4. Reactie van Nikki maandag 1 februari 2016 at 14:09:51 Alles wat fout kon gaan aan mijn bestelling is fout gegaan. Ten eerste moet je betalen VOOR je je bestanden kan uploaden, dat is al best dubieus. Het uploadprogramma werkte dan ook niet, ik kreeg enken een vage foutmelding waar ik helemaal niets mee kon. Ik stuurde de bestanden dus maar via WeTransfer, maar dat vond men te veel moeite om te downloaden (mailen dat ze daar niet aan deden was kennelijk minder werk), dus daar zat ik dan. Na totaal niet te worden geholpen aan de telefoon (er werd gewoon opgehangen en daarna uberhaupt gewoon niet opgenomen), werkte het programma later gelukkig wel en kon ik mijn bestanden uploaden. De bestelling kwam heel snel aan, dat was heel fijn! Maar al snel kwam ik erachter waarom... 900 posters had ik besteld, gevouwen, want ze moesten met de post mee. Wat ontving ik? Veel te veel posters, ongevouwen. Ik had graag opnieuw gevouwen posters geleverd gehad, want u begrijpt natuurlijk wel dat ik betere dingen te doen heb dan het vouwen van 900 posters. Dit kon ik helaas wel vergeten, in plaats daarvan kreeg ik een cadeaubon aangeboden (overigens met een bedrag dat lager was dan het bedrag dat ik betaald had voor het vouwen). Na nog wat geklaag uiteindelijk wel het geld teruggekregen dat ik betaald had voor het vouwen, maar nogsteeds zat ik met ik weet niet hoe veel ongevouwen posters. Ten eerste vreselijk zonde van mijn kostbare tijd, ten tweede ontzettende verspilling. Ik zal nooit meer bestellen bij dit slechte en klantonvriendelijke bedrijf.