Om je beter van dienst te zijn maakt Drukvergelijker.nl gebruik van cookies. Verberg deze melding

Flyeralarm - Profiel

Bedrijfsprofiel


Bij flyeralarm werken rond 1.300 goed opgeleide medewerkers– als drukker, graficus, boekbinder, vakman in de verderverwerking en in de administratie. Bovendien werken wij met sterke partners, zonder wie ons succes niet denkbaar zou zijn.

Plaats hier een reactie

Reacties

  1. Reactie van Marco dinsdag 10 maart 2015 at 10:09:37 Dat de service van Flyer Alarm matig/slecht is, is nog logisch. Het is een internetdrukker.
    De kwaliteit is erg wisselend. De ene keer is het drukwerk prima, een andere keer zijn de kleuren anders dan bedoeld en weer een andere keer zit het drukwerk onder de vegen en vlekken.
    Eigenlijk is Flyer Alarm alleen geschikt voor drukwerk waaraan je geen al te hoge eisen stelt.
  2. Reactie van Marco dinsdag 10 maart 2015 at 10:04:08 Let op! Wij hadden 5.000 ansichtkaarten besteld, die moesten uiteraard worden bedrukt met een adres. Dat kan niet, want er zit standaard ook een laklaag over de achterzijde. Dat staat NIET bij het product zelf, alleen in de kleine lettertjes in de algemene voorwaarden. Om die reden weigert FlyerAlarm ons tegemoet te komen.
    Teleurstellende service door Duitsers die vaak onvoldoende Nederlands begrijpen.
  3. Reactie van Esther vrijdag 13 februari 2015 at 17:10:35 En alweer de flyers later dan beloofd geleverd. Waardeloos!!
  4. Reactie van Alex dinsdag 27 januari 2015 at 15:02:14 vandaag de bestelling van 1000 flyers ontvangen, geen van de flyers lijkt in kleur zelfs maar op het aangeleverde bestand. Gelukkig is er wel veel keuze in kleur tussen de flyers, van bijna zwarte vellen tot matte bijna grijze afbeeldingen... De foto's zijn veel te donker en kleurvlakken lijken allemaal dezelfde kleur te gebruiken. Dieptriest!

    Daarnaast ook een groot aantal flyers (10-20%) met beschadigingen en inkt spetters... Teleurgesteld en zeker de laatste keer dat ik iets bij flyeralarm besteld heb.
  5. Reactie van Arno dinsdag 27 januari 2015 at 13:37:56 en weer slechte kwaliteit van de flyers! niet gedrukt in de aangeleverde kleuren; veel beschadigingen/strepen. maar het zal wel weer binnen de toleranties van flyeralarm vallen, dus geen herdruk of creditering. wees gewaarschuwd!
  6. Reactie van Sjaak dinsdag 9 december 2014 at 18:34:23 Uw reactie dat het een eenheids BTW betreft is natuurlijk belachelijk en dat we het teveel betaalde maar bij de belastingen moeten terughalen is nog belachelijker. Als ik ga inkopen bij b.v. Makro betaal ik voor ieder product de BTW die voor dit product is vastgesteld. Voor boekdrukken is 6% vastgesteld.
  7. Reactie van Sjaak dinsdag 9 december 2014 at 12:58:45 Ik zie dat u in offertes bij het drukken van boeken 21% BTW telt. Dat mag u niet!!!! Het drukken en afleveren van boeken is slechts 6% BTW verschuldigd.
    U zult hier rekening mee moeten houden.
    Het is een verschil van 15%!!!!
    Mooi meegenomen!!!
  8. Reactie van arnold dinsdag 11 november 2014 at 17:29:59 Ik heb vorige maand 2500 magazines besteld bij Flyeralarm, de druk was goed maar de afwerking laat bij meer dan 70% te wensen over. Heb contact met de reclamatie afdeling gehad die is bereid om 65 euro exclusief btw als vergoeding te geven. Het bedrag dat ik betaald heb is ruim 1600,00.
    Nu verwijst Flyeralarm dat het niet volgens de opmaakinstructies is gedaan en dat het door verschillende afwerkmachines is afgewerkt.
    Hoe verklaar Flyeralarm dat ik 30% goede magazines heb ontvangen en 70% matig tot slecht. Het bestand moet wel goed zijn anders was alles slecht. Als het aan het bestand had gelegen dan zou ik er vrede mee hebben met hun besluit. Maar nu niet. Ik ziet met meer dan vijf volle dozen slechte magazines waar ik niets mee kan doen. Ik heb de goede en de matige moeten gebruiken anders had het hele project verloren gegaan.
    Ben wel tevreden over de kwaliteit maar niet over de aftersales. Flyeralarm heeft de reputatie om het af te schepen met een luttig bedragje waar je genoegen moet nemen.

    Daarom starten we binnenkort met de website klachtenflyeralarm.nl en de facebook klachten flyeralarm zodat er neer bestellers kunnen reageren.
  9. Reactie van John woensdag 26 maart 2014 at 17:04:14 Voor een klant moest ik briefpapier opmaken dit met een zgn watermerk
    na de opmaak contact met flyeralarm over de donkerheid van het watermerk.
    Bestand door hun team gecontroleerd en volgens hun was het prima zo.
    Helaas na ontvangst bleek het veel te donker. Van een watermerk is echt geen sprake.
    Reclameren bij Gabriele heeft geen zin, ze zijn niet ontvankelijk en helaas moest ik de order van 5000 stuks opnieuw laten maken. Mijn tip, goedkoop is duurkoop, je kunt beter iets meer betalen dan weet je zeker dat het direct goed gaat.
    Ook de dozen die zij gebruiken zijn van zeer slechte kwaliteit (gerecycled toiletpapier).
    Alles weer omverpakken in eigen dozen.
    Flyeralarm bedankt!!!! Dus niet.
  10. Reactie van Albert woensdag 19 februari 2014 at 11:52:54 Vaker besteld bij Flyeralarm. Tot nu toe alles OK, maar bij de laatste opdracht (visitekaartjes) ging het snijden mis. De afhandeling van klachten is inderdaad heel bot en start: 'wij hebben geen fout kunnen constateren' .. that's it. Gevraagd hoe dan het ontwerp te veranderen: daar kunnen we u ook niet mee helpen.

    Ik zal er in ieder geval niets meer laten drukken. Ben nu op zoek naar andere alternatieven.
  11. Reactie van Jeroen van der Linden donderdag 30 januari 2014 at 10:09:00 Al vaak besteld bij Flyeralarm. Meestal gaat alles prima, maar het laatste half jaar lijkt het wel alsof de levertijd structureel wordt opgerekt. Als je bv op maandag bestelt en meteen betaalt, dan krijg je op woensdag pas bericht dat de betaling binnen is en gaat je order pas op donderdag in productie. Vervolgens krijg je dan 6 werkdagen later pas je spullen. Dat was in mijn geval een paar keer een probleem. Helaas is de afhandeling van je klacht daarna echt dramatisch te noemen: bot, onbeschoft en vooral NIETS met je klacht willen doen (ja meneer, een paar dagen later leveren kan gebeuren en is geen reden om te reclameren).
    De kwaliteit van hun drukwerk is niet verkeerd, maar o wee als er iets fout gaat...
  12. Reactie van Ramon dinsdag 17 december 2013 at 09:47:26 Een nette site, waar je vlot je keuzes kunt maken.
    Het uploaden van de bestanden is echter een drama, de ene foutmelding na de andere.
    Telefonisch contact gehad, 2 keer.
    Van JPEG naar PDF overgestapt, ook dat lukt allemaal niet.
    Op m'n laatste klacht heb ik nog geen reactie gehad.
    De order annuleren en geld terug vragen is echter weer kinderlijk eenvoudig, had het uploaden maar zo makkelijk geweest.... ;-)
  13. Reactie van remi beukers zondag 24 november 2013 at 12:43:05 een klant van ons wil foto ansichtkaarten (ongeveer 10x15cm) bestellen, voorzijde fullcolour+persvernis, achterzijde zwart
    kunt u ons wat voorbeelden hiervan toesturen?
    ons adres = drukkerij belleman
    egmonderstraatweg 5
    1934 AA EGMOND AAN DEN HOEF
  14. Reactie van spike patching vrijdag 8 november 2013 at 15:00:31 Ordered 5,000 flyers on the Monday. I named the order "Need these by Friday", I phoned up next day and spoke to 'Marian' to confirm they had received my order. She told me they had printed the flyers already and that they would definitely be delivered by Friday... So here I am Friday afternoon, the weekend before the event and I have no flyers!! I have a notification from UPS today to tell me they will not be delivered until Tuesday the 12th... Not good enough! This is 5 days after I needed them and they have become useless bits of paper on this day because the event is finished!! So I phone flyer alarm and the same woman calls me a liar and tells me that I didn't ask her for them by Friday! I told her that I even put the order name as "Need these by Friday" and she said that "noone reads the order name". She read it back to me when I called her, she was very rude also and shouted over me many times on the phone when I said I would complain to head office in Germany. She refused to get a manager also and told me she is only employee. If they said to me they would be here after Friday I would have paid ?100 extra for delivery if it meant they would be here by Friday, or I would cancel the order as they are useless! I am very annoyed and disappointed by flyer alarm and this has ruined marketing for our event. They were rude, made me contact UPS to try and get quicker shipping - I RECOMMEND YOU DO NOT USE THIS COMPANY EVER.
  15. Reactie van Edo donderdag 26 september 2013 at 15:39:48 Wij hebben visitekaartjes besteld bij dit bedrijf en de kaartjes waren niet juist geleverd.
    Ze komen met allemaal termen aan die volgens onze ontwerper helemaal niet in de kaartjes waren gebruikt, resultaat totaal geen medewerking en nu kunnen we uiteraard ergens anders onze kaartjes opnieuw bestellen. Zonde van de dubbele kosten.
  16. Reactie van Jos vrijdag 12 juli 2013 at 01:34:20 Helemaal tevreden.
    Prijs kwaliteit is SUPER.
    Alleen je dtp'er ff zelf de bestanden laten uploaden.
    (Groot bedrijf moet op hun manier en dat snapt dtp'er beter als diegene die betaald)

    PS gewoon overmaken naar rekening werk perfect. (is uiteindelijk het zelfde als Ideal)
  17. Reactie van Peter donderdag 17 januari 2013 at 09:34:58 SOFORT betaling werkt ook niet bij mij. Ben je aangewezen op je Creditcard wat extra kost! Kunt ook overboeken maar dan ben je 2-3 dagen verder. Geen reacties van FA op mijn vragen hieromtrent.

    Een grote levering boekjes (8 pagina's)was deels verkeerd. Werd na een aantal weken pas ontdekt. Een groot gedeelte was materiaal van een ziekenhuis in Duitsland. Geen restitutie of opnieuw levering. Reden: te laat. Men verwacht dus dat alle dozen worden gecontroleerd. De foute boekjes zaten onder de juiste. Geld weg en klant niet echt tevreden.
  18. Reactie van Jean-Paul vrijdag 30 november 2012 at 15:42:44 Wisselende ervaringen met Flyeralarm, laatste keer ansichtkaarten en visitekaartjes besteld en die waren helemaal goed en goed verpakt ook. Daarvoor een keer flyers en bij aankomst leek het alsof de doos vanaf de bodem van de zee opgevist was. Al met al goede service aan de telefoon en goed drukwerk voor een goedkope prijs, maar je moet er wel heel erg op letten dat je zelf je materiaal juist aanlevert.
  19. Reactie van Bea woensdag 17 oktober 2012 at 21:16:31 Voor E 1000,- aan ansichtkaarten besteld, maar ik krijg geen ansichtkaarten maar flyers. Producten komen niet overeen maar zijn veel dunner dan in het monsterboek. Elders bestelde ansichtkaarten van ook 300 gram zijn veel dikker. Na veel technische verhalen van hun kant hoor ik nu niks meer. Mijn grafisch ontwerper met 20 jaar ervaring vindt het niet kunnen en stuurt een uitgebreide mail, ook daar wordt niet meer op gereageerd. Nu zit ik met voor E 1000,- aan flyers ipv ansichtkaarten. De goedkoopste drukker maar wel oneerlijk en geen reacties op klachten.
  20. Reactie van Bram donderdag 16 augustus 2012 at 16:27:31 Vaker bij Flyeralarm besteld. Al wel wat vaker problemen gehad maar normaal goed opgelost. Nu zijn de verkeerde enveloppen geleverd, venster links i.p.v. rechts (wel goed besteld) Volgens hun ligt het probleem nu bij ons en moeten we het maar uitzoeken. Veel telefonisch contact gehad maar werd elke keer verwezen naar een nummer terwijl ook duidelijk is uitgelegd dat we de linker hebben besteld (met bewijs). Erg spijtig..
  21. Reactie van Cok dinsdag 3 juli 2012 at 12:11:32 Kwaliteit en prijs van drukwerk is prima maar betalen via SOFORT is KUT!!!!! Ik heb hierover reeds 2x gebeld maar nog steeds geen IDEAL-betaling (wat zou gaan komen volgens hun)
  22. Reactie van Vincent Kers dinsdag 22 mei 2012 at 21:41:10 Top bedrijf. Nederlandse bedrijven zitten op de normale prijs. Kocht stickers voor 78 euro bij FlyerAlarm. De 'normale prijs' in Nederland voor dat zelfde product is bij ieder bedrijf rond de 116 euro. Scheelt dus behoorlijk, en de service is super. Heel veel problemen gehad met uploaden maar tot nu toe gaat alles nog goed!
  23. Reactie van Dick Kraal maandag 2 april 2012 at 12:06:19 paar keer besteld, is allemaal goed gegaan.
  24. Reactie van Mariarader Vrundsjapskoer donderdag 11 februari 2016 at 09:08:08 Tijdig een bestelling gedaan bij Flyeralarm welke op vrijdagochtend 29-05-2015 in hun bezit was. Bij een levertijd van 6 ? 9 werkdagen zou het drukwerk dus uiterlijk donderdag 11 juni geleverd dienen te worden.
    Op donderdag 11 juni nog niets vernomen en derhalve zelf contact opgenomen. Antwoord: ook zij vonden het lang duren en zouden een en ander checken. Hierover zouden wij vrijdagochtend worden teruggebeld.
    Op donderdagavond hebben wij van UPS een bevestiging ontvangen dat de bestelling vrijdag in Maastricht geleverd zou worden.
    Vrijdagochtend zijn wij niet teruggebeld door Flyeralarm. Hierop hebben wij in de middag zelf contact opgenomen. Ons werd medegedeeld dat de bestelling niet geleverd kon worden. Ophalen op een locatie in Duitsland was ook niet mogelijk.De bestelling scheen in een container van UPS te staan. Er kon niets aan worden gedaan. Hun klantenservice zou maandag rond 13:00uur terugbellen over een mogelijke oplossing.
    Zelf hebben we nog contact gehad met UPS om via die weg bij het pakket te komen. Dit was ook via die weg helaas onmogelijk.
    Daar deze bestelling boekjes voor ons jubileumconcert betrof, dat inmiddels had plaatsgevonden, zijn deze voor ons nu waardeloos. In deze boekjes stonden advertenties van sponsoren die hiervoor betaald hadden.Hiervoor hebben wij extra kosten moeten maken om deze nog voor het optreden te regelen.
    Maandag rond 13:00 uur werden wij niet teruggebeld. Wederom hebben we zelf contact opgenomen. Hiervoor zijn excuses aangeboden en is een korting van 10% gegeven.
    Er is simpelweg niet tijdig geleverd. We zitten nu met een levering ?oud papier? welke we uiteindelijk ook nog moesten betalen na aanmaning.
    Ons advies: absoluut geen zaken mee doen.
  25. Reactie van Peter dinsdag 26 januari 2016 at 22:32:33 Tijdig een bestelling gedaan welke op vrijdagochtend 29-05-2015 in bezit van Flyeralarm was.
    Bij een levertijd van 6 ? 9 werkdagen zou het drukwerk dus uiterlijk donderdag 11 juni geleverd dienen te worden.
    Op donderdag 11 juni nog niets vernomen en derhalve zelf contact opgenomen. Antwoord: ook zij vonden het lang duren en zouden een en ander checken. Hierover zouden wij vrijdagochtend worden teruggebeld.
    Op donderdagavond hebben wij van UPS een bevestiging ontvangen dat de bestelling vrijdag in Maastricht geleverd zou worden.
    Vrijdagochtend zijn wij niet teruggebeld door Flyeralarm. Hierop hebben wij in de middag zelf contact opgenomen. Ons werd medegedeeld dat de bestelling niet geleverd kon worden. Ophalen op een locatie in Duitsland was ook niet mogelijk.
    De bestelling scheen in een container van UPS te staan. Er kon niets aan worden gedaan.
    De klantenservice zou maandag rond 13:00uur terugbellen over een mogelijke oplossing.
    Zelf hebben we nog contact gehad met UPS om via die weg bij het pakket te komen. Dit was ook via die weg helaas onmogelijk.
    Daar deze bestelling boekjes voor ons jubileumconcert, dat afgelopen zaterdag heeft plaatsgevonden, betreft zijn deze voor ons nu waardeloos. In deze boekjes stonden advertenties van sponsoren die hiervoor betaald hebben. Er moesten hoe dan ook boekjes komen. Hiervoor hebben wij extra kosten moeten maken om deze nog voor zaterdag te regelen.
    Maandag rond 13:00 uur zijn wij niet teruggebeld geworden. Wederom hebben we zelf contact opgenomen.
    Hiervoor zijn excuses aangeboden en is een korting van 10% gegeven.
    Er is simpelweg niet tijdig geleverd. We zitten nu met een levering ?oud papier?welke we uiteindelijk ook nog moesten betalen na aanmaning.
    Ons advies: absoluut geen zaken mee doen.
  26. Reactie van Ron woensdag 16 december 2015 at 13:15:05 Zodra er iets fout gaat, is er totaal geen oplossingsgerichte mentaliteit. Geen versnelde herproductie, geen meedenken. Alleen: bestel maar opnieuw en dien een klacht in. Wij betalen dan terug. Zelfs als de fout duidelijk aan de kant van Flyeralarm ligt. Schandalig. Geen ervaring met online drukkers? Blijf dan weg bij Flyeralarm.
  27. Reactie van Cyril dinsdag 17 november 2015 at 12:05:24 Briefpapier besteld met watermerk 5000t. Papier was 3mm korter dan de volgvellen die ik ook besteld had.
    Reclamatie afgewezen: zit in de tolerantiemarge.

    Ook de verschillende drukkleur grijs zou binnen de marge vallen. Het ziet er gewoon weg niet uit! Belabberd slechte service. Dit was echt de laatste keer geweest. Goedkoop is DUURKOOP!
  28. Reactie van Wilco donderdag 3 september 2015 at 10:03:53 Extreem slechte service. Absoluut niet bestellen. Na een half uur in de wacht gestaan bij de klanten(service) waardoor de deadline van 10:00 gemist is had ik maar pech! Ook de call-back functie op de website werkt niet! Na 30 minuten nog steeds niet teruggebeld.

    Als je een maand de tijd heb om je orders te plaatsen zou het best moeten lukken. Maar voor professionele orders zou ik ze nooit adviseren. Oplichters!
  29. Reactie van Tom maandag 29 juni 2015 at 15:27:34 Waardeloos, leveren steeds 10% te weinig en lossen fouten niet op.
    Klantendienst = 0
  30. Reactie van Gabriel zaterdag 20 juni 2015 at 17:26:52 Slechte kwaliteit, beter iets meer betalen voordat je straks met 100en verkeerd gedrukte flyers zit!
    Waardeloze klantenservice, absoluut geen aanrader!!